Translate this blog to your own language...

23 september, 2017

Nieuw kussen erbij...


Nadat de Indiase kast in de kamer is gekomen
Vond ik toch ook dat de kussentjes wat rijker van kleur
mochten zijn...
Nu had ik op zolder nog twee 
mooi egaal groene fluwelen kussens...


Maar miste een eyecatcher...
Zo'n kussen heb ik gevonden
Geen groot tuincentrum maar...
 Daar hebben ze net wat meer bijzondere
accessoires en altijd met zorg gestyled 
dan elders in grote tuincentra...


Zo samen oud en nieuw met ragquilt... is het een leuk stel...


De kastanjes plopten in de vijver en op het fietspad waar ik reed...
Even afgestapt en de fiets tegen de kastanjeboom geparkeerd
om kastanjes te rapen...
Wat zijn ze mooi die glimmende roodbruine kastanjes
die soms nog half verpakt zitten in de roomwitte binnenkant
van delichtgroene stekelige buitenkant...


Had er nog wel een plekje voor op de
herfstschaal....

En mijn nieuwe kringloop aanwinst is...


Ja dat kun je lezen door even door te klikken naar...

Herfst... vooral zoals ze vandaag is...
The first golden days of autumn...
Echt mijn seizoen...
ik geniet ervan!
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje hoor .....prachtig!....liefs fijne zondag Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie en fijne herfstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...