Translate this blog to your own language...

03 augustus, 2017

Indiaas kastje en...


Na heel LANG sparen...
Zag op mijn blog een blogberichtje van vierenhalf jaar terug...
Spulletjes verkopen...
en de prijs die is gezakt...
Konden we nu het Indiase kastje kopen...

Niet de keus van mijn maatje...
Ook anderen dachten dat ik het nog moest gaan schilderen...
hihi NEEEEE hihi!


Maar had ze ook door de achterkant laten schrikken...


En ze weten dat ik veel koop van de kringloop...
maar lieverds dit is voor mij mooi oud!!!
Ik vond het wel een vrolijke noot!

Het kastje heeft de plaats ingenomen van de
secretaire, trapleer en het regaal...


Wacht zal de deurtjes even opendoen...

Wat erin staat?
Kijk maar mee...


Het zeilbootje met de schelpen...


De glazen flessen in zeeglas kleur...


Deze loeizware kast kan ook
 de oude typemachine dragen...


Ook de roestige plaat van de Ford en
de oude lamp hebben er een plekje in...

Bovendien hebben we ons op een lamp getrakteerd...
We zijn tenslotte bijna jarig... 
dus een vroeg verjaarscadeau voor beiden!


Vind het een schoonheid...
ik blijf er naar kijken...
Zal wel gek zijn om nu naar het tuincentrum te gaan...
en dan niet meer te kijken of ze er nog staat...
Ben er zo blij mee, dat ze nu hier staat...
En mijn maatje...
ach het went, zegt hij... hihi!

P.S. kijk ook eens bij
www.shabbychicbrocante.blogspot.nl
voor een strand doe het zelf project!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Echt een beauty, fijn dat je er zo van geniet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi Marijke.
    En wat je er in gezet hebt, past er zo goed in.Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal verliefd op bent.
    Geniet er maar van.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marijke, ik zou hier meteen aan kunnen wennen ;)
    Ik vind dat je het ook heel mooi hebt ingedeeld met alle spullen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kastje.....wij hebben zoiets in de badkamer alleen zijn de onderste twee ruitjes dan dicht.....fijne dag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...