Translate this blog to your own language...

31 mei, 2017

Zomersfeer op het bureau met regaal...


  Dit jaar begint de zomer vroeg in ons huisje...


Het schilderij van Santorini...
wat al ons al gelijk in zomerstemming brengt...


en dan de volkswagen bus en kever...
die voor ons nostalgie uitstralen...
Mij direct terugbrengen naar Matala...
waar we vorig jaar een dag op het hippie festival
mochten zijn...
De muziek die in mijn oren doorklinkt bij 
iedere steek die ik maakte van Let the Sunshine


Het bekende Griekse bootjes naast het schilderij...


Het zand, de schelpjes en de veertjes...


En wat blij ben ik met de gekregen
 door mijn vriendin gehaakte driehoekige omslagdoek,
die voor mij het visnet was die ik zocht...


De glazen ballen in een net gevuld met zand en schelpjes...


De zeilboot met het ijzeren zeil en de schelpen...


Bij elkaar een fijn plaatje om naar te kijken 
als het zonlicht ermee speelt...


Nieuw nou ja nieuw de vis...


Ik blijf ermee spelen...
Zoals je kunt zien verander ik er af en toe wat aan...
Zo blijft het interessant om naar te kijken...

Kijk ook eens bij mijn andere blogs
Shabby Chic Brocante en bij Quiltcrea!


Fijne zonnige dag,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervolle plaatjes, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk hoekje lekker sfeertje....liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blijft bezig het staat inderdaad weer heel zomers genieten van de herinnering van vorig jaar. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...