Translate this blog to your own language...

28 januari, 2017

Ranonkels en Anemonen...


Om op te fleuren...


heb ik ons omringd met bloemen...


Ranonkels...


Niet in de favoriete kleur van mijn maatje...


maar wel in de van mij op dit ogenblik...


Het aubergine paarsige in alle kleurschakeringen....


Ook in de flesjes zijn er andere anemonen...


Dit keer waren er blauwpaarsige te koop...


Moesten natuurlijk ook bijpassende...
 waxinelichtjes van zolder worden gehaald...



Wens jullie allen een fleurig weekend!
Lieve groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Toch weer gezellig.
    Ik geniet hier ook wel van.
    Mooie kleuren.

    fijn weekend Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete bloemen, ze zijn ook zo fotogeniek!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen in deze periode. Zo'n felle kleuren hoeven van mij ook niet, maar in deze grauwe periode, zie ik ze heel graag!!
    Je kunt er zulke prachtige foto's van maken. Ik kan wel aan het knippen blijven!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's van de ranonkels, wat een prachtige kleuren! En wat een lieflijk tafereeltje, de anemonen in allemaal verschillende vaasjes.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ranonkels....prachtig.....fijne zondag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De potranonkel presteert het beste bij koele temperaturen.
    Wanneer de vorst net weg is een prachtig gezicht bij voordeur of op terras een mand of pot vol met deze vrolijke voorjaarsbloeiers.
    Voor heel even zullen ze het binnen volhouden en zal het plezier wat je er van hebt van korte duur zijn....helaas.

    Voorjaarsbloemen zijn of komen er in overvloed dus jou leuke serie glas vaasjes komen heel goed van pas.

    Fijne zondag voor de rest van de dag en
    lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...