Translate this blog to your own language...

11 december, 2016

Kijkje in de keuken met kerstdecoratie...


De keuken grenst bij ons aan de huiskamer...
daarom ook de keuken een beetje versierd voor kerst...


Het bordenrek heeft een lichtje...


De truck die de boom naar huis brengt...
de hond die een Kerstliedje blaft...
en het oude kaarsstandaardje...
Met een beetje fantasie is het dan algauw Kerst...


Op het bordenrek staan de schaven waaronder een
waxinelichtje kan branden...
Maar ook de bij de kringloop gevonden 
tulbandvormen zijn geweldige kaarshouders!


Een paar takken hulstbessen en wat groen...
Mijn geliefde Snowman...


en 's avonds zijn de bordjes ook goed te vinden...
Zo bij elkaar met een paar spulletjes
is het gezellig om in de keuken te zijn!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

Mocht je nog meer Kerstdecoratie in ons huis zien...

7 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Ik loop behoorlijk achter met de kerstversiering maar vandaag heb ik geen afspraken dus misschien.....
    Geniet van je mooie kersthuis!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk..ik moet nog beginnen..

    Fijne zondag

    T.D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.....fijne zondag liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel sfeervol in je keuken (en ook in de rest van je huis, want daar heb ik in de voorgaande posten nog even rondgekeken en ervan genoten), met heel wat originele vondsten, zoals de tulbandvormen en schaven. Zo mooi!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er sfeervol uit, Marijke.

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er prachtig uit, ik houd van rustige versiering
    Wat heb je een gaaf blog, ik ga je zeker volgen
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...