Translate this blog to your own language...

02 december, 2016

Kerstboom 2016


Zo is onze Kerstboom 2016 versierd!


Echt heel wat anders dan anders...


Ook als er geen lichtje in brand is ze mooi...


De boom heeft een "veilig" plekje boven het bureau...
Zodat Beer de kerstboom niet weer kan omstoten...
Nu was ik degene die bij het versieren
een bal uit de boom liet vallen...
Die glazen bal viel in Beer z'n mand...
BLIJF... bulderde ik... 
Hij verroerde geen snorhaar...
Zo kon ik zonder er iets gebeurde de bal en haak
weer uit z'n mand pakken en Beer...
Die kreeg natuurlijk een lekker hondenbrokje
omdat hij zo goed had geluisterd...
Dat smaakte naar meer maar helaas
ik liet niets meer vallen, dus had hij pech hihi!


Zie je die poppetjes boven de boom?


Dat zijn de wierookmannetjes...
Eentje is al heel wat jaren oud...
de andere in de loop van jaren
verzameld van de kringloop... 


Af en toe doen we de gekleurde verlichting aan...
Wat een andere sfeer geeft in deze boom...
Het lijkt wel een toverbal...

en als het avond word...
dan verandert de boom weer...
maar dat een volgende keer...
Maar...
Als je nog meer kerstversiering wil zien en/of zelf maken 
klik dan naar...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en kleurrijke Kerstboom, staat heel mooi. Zelf doe ik het heel traditioneel, al is het wel een kunstboom, en zet hem pas na Sint op. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met al die kleurtjes ik zou er zelf niet op komen maar toppie hoor
    mijn boom staat klaar morgen ga ik hem versieren

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een supermooi en gááf vrolijk en kleurrijke boom!


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zó jij pakt aardig uit,niet te missen met al die vrolijke kleuren.

    Fijne zondag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is met recht een hele vrolijke kerstboom te noemen, wat zal dat een bijzonder licht geven als 's avonds de lampjes branden.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooi, inderdaad heel slim met huisdieren en een echte blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar word je echt vrolijk van , wat ben jij toch creatief !
    En de hond die verdiende inderdaad echt wel een hondekoekje ..
    Fijne dag ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...