Translate this blog to your own language...

23 november, 2016

DHZ idee voor Kerst...


Voor het raam...
Ben ik begonnen om een beetje Kerst toe te voegen...
Met een balletje en...


 een belletješŸ•­ nou ja, belletjesšŸ•­šŸ•­
in een doosje van de uitverkoop van de Xenos...
een hologram papiertje van de Wibra...
en een tekstje...


Natuurlijk zijn er heel veel dingen te bedenken...
en moet zeggen heb het ook niet van mijzelf maar van Pinterest!


Wat ik wel zelf heb bedacht...
is dat ik het bij de kringloop gekochte beeld dat ik al jaren heb...
Op een verhoging heb geplaatst!
Het is... een omgedraaide zware bloempot!
Moet zeggen een hele verbetering
het beeld komt meer tot zijn recht
en vult de raampartij beter op!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

P.S. kijk ook eens naar shabbychicbrocante.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Leuk om het huis al een beetje in kerstsfeer te brengen, ik denk dat het hier ook niet lang meer gaat duren.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...