Translate this blog to your own language...

10 november, 2016

De gezellige Sinterklaas tijd...


Alle Sinterklaas spulletjes weer van boven gehaald...


Alleen deze Sinterklaas speculaasplank is nieuw
van de kringloop!


Aan bijna al het Sinterklaas spul zit een leuke herinnering...

Zo is de andere speculaasplank er een van mijn moeder.


Het Sinterklaasboek gekregen van een vriendin...


De Sint & Piet 
heb ik jaren geleden gewonnen
met een give-away op blogger.


Klompen met worteltjes voor het paard...
Moet zeggen tweedehands... maar heb ze al zoooo lang...
Heb zelfs twee paar, maar....
weet echt niet meer waar ze vandaan komen...

Het kleine voorleesboekje
Dag, Sinterklaasje
Hebben we vorig jaar, opnieuw van iemand gekocht
van Marktplaats...
 We hebben er een zoektocht voor ondernomen 
tussen de kassen in het Westland om het adres te vinden.

Het is zo'n herkenbaar verhaal
het doet mij denken aan onze kinderen
in de kleuterklas...


Zo is Sint en Piet bij ons dierbaar geworden...
5 december is altijd voor mij met een lach en een traan...

Wat ik nu leuk vind...
duurt maar 10 minuten...
het (klik maar op) Sinterklaasjournaal
iedere avond om 18.00 uur op NPO 3!

fijne dag,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Als ik je post zo lees krijg ik heimwee naar de tijd dat we nog aan sinterklaas deden.
    Maar volgend jaar of het jaar daar op kunnen we weer volop mee doen!
    Dan is onze kleine meid oud genoeg om een mooie traditie weer nieuw leven in te blazen.
    Geniet van deze tijd!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk..en dierbaar..dankjewel voor deze post !
    Liefs
    T.D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je huis al helemaal in Sinterklaassfeer te brengen. Hier doen we meestal de cadeautjes met kerst, dus dit jaar gaat Piet denk ik aan onze deur voorbij.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, je bent helemaal in de stemming.
    Je kunt je hart ophalen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...