Translate this blog to your own language...

15 oktober, 2016

Ik zie een ster... en sneakview witch shoes...


Een mooie ster verlicht door een waxinelichtje...


Verlicht heel zacht de schaal met gekleurde cactussen...

* * * * * * * * * * * * *
voor degenen die zitten te wachten op de 
heksen schoenen...
Hier alvast een preview...


Het duurde allemaal een beetje langer dan verwacht...


Twee kleurtjes verder...


Ben ik nu begonnen met het creatiefste maar...
ook lastigste deel...
het decoreren van de schoen!

Ben benieuwd of een van jullie de schoenen 
ook gaan maken???

Fijne dag,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Leuk sfeerlichtje in de donkere dagen die er aan komen.

    Heb persoonlijk niks met heksen en nog minder met Halloween....
    maar ik vind het wel heel creatief en kunstig hoe dat jij die schoenen omgetoverd hebt tot dát wat ze nu zijn!!!

    Fijne zondag,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sfeertje weer!
    Heel creatief, je heksenschoenen, maar ik laat zoiets maar over aan iemand die daar engelengeduld voor heeft. Ik vind ze wel heel mooi!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sfeertje weer!
    Heel creatief, je heksenschoenen, maar ik laat zoiets maar over aan iemand die daar engelengeduld voor heeft. Ik vind ze wel heel mooi!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schoenen, ik doe je niet na, veel plezier met Haloween. Groejes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik merk dat ik veel gemist heb in blogland!
    Heksenschoenen.... Ik ga maar eerst lezen waar dat weg komt.
    Ze zijn wel heel leuk geworden.
    En je ster is prachtig.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...