Translate this blog to your own language...

22 oktober, 2016

Het regaal doorgeschuurd... turquoise blauw&groen...


Het regaal met turquoise...


en verguld...
een tikje hippie 
en oosters...



een fijn plekje...


voor vastgelegde
 bijzondere momenten...


 Het leuke vind ik aan deze verzameling...
 dat je onbewust...
steeds voor dezelfde kleur...
en sfeer kiest...


 Daardoor past alles bij elkaar...

Wil je de metamorfose van dit regaal zien...
klik dan naar shabbychicbrocante


Fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, je brengt me op een idee, zoiets heb ik ook nog in schuur liggen, een nieuw verfje en wie weet, het is bij mij alleen de tijd, heb zoveel dingen wat ik even wil doen, en nu is verven niet mijn leukste hobby. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, als ik toch zo'n regaal op de kop kan tikken ;-) Dan wist ik het wel!!! Mooi hoor Marijke.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dit blog kan je zien hoe we het regaal hebben gemaakt echt niet moeilijk en zo klaar!
      http://bij-marijke-thuis.blogspot.nl/2013/01/plankje.html
      groetjes van Marijke

      Verwijderen
  3. Mooi gedecoreerd hoor...prachtige kleuren liefs fijn weekend van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer leuk gedecoreerd Marijke.
    Leuke kleurtjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat combineert dit mooi met elkaar!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...