Translate this blog to your own language...

10 augustus, 2016

De decoratiebol

 De decoratietak die eerst in de kamer hing 
vond ik een tikkie te onrustig...
 Bovendien zie je ze tegenwoordig zo veel...
ik zocht iets wat meer aparter was...
 Nu had ik wat gezien bij de In...tuin
maar helaas veel te duur...
Maar het idee bleef...
Totdat ik een grote glazen bol zag van 35cm doorsnede
die aan de onderkant niet bol is maar kleine bodem heeft...
Maar dit vind ik niet storend...
 Een lange koordhanger gekocht en de knopen 
wat losser gemaakt en naar boven verplaatst...
Helaas moest er nog een derde knoop boven zitten 
maar wat niet is... daarom maar 4 kleine trekbandjes
genomen en het bovenste net mee gemaakt
Nu kan ze stabiel hangen...
Erin maar een beetje zomers gevoel gestopt 
van zand, koralen een flesje schelpen en een
meerpaal met meeuw...
Als in de avondschemering de bol in de zon hangt
maakt ze prachtige schitteringen op de muur!

Echt een zomers gevoel!
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marijke echt gaaf.....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mijn vriendin! Very pretty, VERY DUTCH....I so love these pretty soft colors that I also find in RIA'S décor as well! How lovely to see that you visited my blog AND read the interview to learn more about me! Hugs to you lieve Marijke!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful, clever and creative idea...and how funky it looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zomer in huis halen, dat is een goed idee in deze natte tijden. Leuk idee, het ziet er geweldig uit.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gedaan!
    En die schaduwen in de zon zijn prachtig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en zomers idee.
    Ik denk dat ik dit idee ga pikken, het lijkt mij wel heel leuk op Ameland.
    Vind je dat goed?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om het zomergevoel zo in een glazen bol te stoppen. Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je creatief, ziet er geweldig uit.!!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...