Translate this blog to your own language...

01 april, 2016

Typemachine...

 De oude Underwood typemachine
heeft een ander plekje gekregen...
Het is een herinnering aan de tijd dat
 ik werkzaam was als typiste...
Niet dat ik op deze heb getypt...
zo oud ben ik nu ook weer niet...
 Het theekastje
dat verhuist is naar de overkant...
 Staat nu naast het aquarium...
En ook hier blauw toegevoegd...
De hortensia weer van zolder gehaald
hartstikke nep, maar nog steeds mooi!
 Het regaal heeft er ook een kleurtje bij...

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Je bent weer lekker aan het schuiven geweest, Marijke. Mooi ook die oude typemachine. Soms zie je ze wel eens bij de kringloop staan, maar dan zijn het (terecht) geen koopjes. Want het is eigenlijk antiek wat er staat.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die oude typemachine en ik zie op de foto niet dat de hortensia nep is,dacht wel meteen wat is ie mooi diep blauw.
    Zo zijn de hortensia struiken in mijn tuintje soms ook in de zomer.

    Geniet maar lekker van je veranderingen in huis en fijn weekeind,
    liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n typemachine wil ik ook wel heel graag hebben, ooit kom ik er wel een (betaalbaar) tegen.
    Je blijft maar schuiven en herstylen en wij genieten mee!
    Leuk dat je het schilderij van je opa in de kamer hebt gezet, het staat mooi op het regaal!
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n oude typemachine is echt een blikvanger , ik had ooit een oude platendraaier maar heb hem verkocht , ook het schilderijtje staat leuk bij het regaal , vooral omdat het van jouw opa komt .
    Fijne zaterdag ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat geschuif toch ?..fijne zondag geniet maar lekker liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze, deze typemachines. Zeker als het ook nog bij je verleden hoort. Met correctielint en typ-ex aan de weer heb ik met mijn typemachine vele werkstukken gemaakt voor school. Toch heel anders als ik mijn kroost nu zie 'zwoegen' met een power-point op de computer...klagen als het ding niet wil wat zij willen, haha. Ze moesten het eens op onze manier moeten doen...Ach jee...
    Leuk dat schuiven. Telkens nieuwe hoekjes creëren met je eigen spulletjes is zo leuk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat doe ik ook altijd graag, eerst schoonmaken en dan lekker schuiven met spullen!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...