Translate this blog to your own language...

16 maart, 2016

Zweedse bedstee...

Weer verder met het bed...
naar een idee van Lucy Tiffney
Ook de lange kant is van hout geworden...
Het hele bed in een
 blauw met water verdunde verf gezet...
Naast het bed past nog net een ladekastje...
waar ook het beren bedje staat.
De voorkant dichtgemaakt met planken en
ijzeren schuiven erop gemaakt
om de plank te kunnen verwijderen...
Want erachter is een grote bergruimte
voor allerlei hobbyspullen!

Zag je nog de oude lamp bengelen?
In het midden boven het bed
hangt nu het als souvenir meegebrachte
 Griekse lampje...

Ook het opgeknapte stoffenzaal trapje
ooit gekocht bij de kringloop
heeft nu een
definitieve plek gekregen!

Volgende keer decoratie op het 
Zweedse bedstee.

Fijne dag,
groetjes van Marijke

14 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachig uit ! Mooi, dat blauw.En nu nog decoreren begrijp ik ?
    Ben heel benieuwd !
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knus plekje is het geworden, mooi! Die kleur is prachtig.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het prachtig Marijke. Leuk om te zien hoe mooi het Griekse lampje er ook bij past.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat en geweldig bed geworden.
    Ideaal met al die bergruimte er onder.
    Ben benieuwd naar de decoratie!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had een paar van je blogposten gemist door drukte hier prive, maar wat is dit geweldig gaaf, deze bedstee in die prachtige blauwe tint! En dat trapje en lampje erbij zijn zo leuk ook; het "afstylen" zal vast ook erg mooi worden...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk geworden zou dat zelf ook wel willen hoor ,maar mijn leeftijd laat dat niet meer toe helaas.ben benieuwd naar het eind resuultaat.gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat lampje is het helemaal!
    En je bedstede is toch echt mooi geworden.
    En de verf een mooi zacht kleurtje.
    Ik vraag me stiekem af of je hem ook voor een echte bedstede op gaat maken.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kom denk ik maar eens bij je proefslapen in de bedstee. (lol) Maar heel mooi gedaan. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Marijke!! En dat lampje vind ik ook een schatje hoor.

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi gemaakt weer, ook de kleur blauw en het lampje doe het het helemaal .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt heel mooi geworden...super leuk om daar te mogen slapen, lijkt mij.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marijke met de springveren ;-)

    leuk je lange reactie op mijn blog. Ik kon kiezen op welke blog ik bij kon reageren. Wat een creativiteit spreekt uit al je blogs. Beetje jammer dat je moeder het dan soms niet
    eens ziet ;-)
    De tv en al het lawaai eromheen is dus herkenbaar voor jou. Het gekke is dat het me pas
    de laatste tijd steeds meer opvalt hoeveel onrust dat geeft bij mij. Eerder viel
    me dat niet eens op. Maar zoals ik al schreef, het zal de leeftijd zijn ...haha ... nu onze mannen nog zover krijgen dat die tv af en toe uitgaat .

    Fijne dag Marijke en wie weet tot de volgende keer,
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gea, mijn moeder kijkt juist iedere dag en vind mijn creativiteit geweldig!
      Ze zou iedere dag wel van een blog willen genieten!
      grt. Marijke

      Verwijderen
  13. OH THAT BED! That is such a perfect construction, magical in so many ways, and then the COLOR! This is so wonderful. And thank you for visiting, Marijke! Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...