Translate this blog to your own language...

14 maart, 2016

Tafel in de make-over...

Zo was de tafel het laatste keer dat jullie haar zagen...
Het kleedje had toen ook echt een functie...
Had een keer plantenpotten op tafel gehad
en of ik nu te gulzig was geweest met water geven of
dat ze niet waterdicht waren...
Had grote water kringen gekregen...
Ik moest er wat aan doen want ik ging mij 
er aan ergeren...
Druk in de weer geweest met amoniak
en schuurspons daarna met St Marc
en schoon water en wat nu...
Ja, ben nog steeds in mijn witte periode
dus in de grondverf en wat witte lagen...
Een heel ander gezicht en staat heel rustig
met dezelfde kleur stoelen.
Het krijtbord wat ik aan de kopkant had
is naar boven verhuist het contrast was te groot.
Gezellig weer het bloemenschilderij 
opgehangen.
Ja de bak en schilderij e.d.
zijn nu even verhuist naar de bank...
en zo blijven we schuiven.

Fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Het is zo makkelijk, even een kwastje er over heen en je hebt een heel ander meubel.
    Mooi hoor een witte eethoek.
    En die bak zo op je bankje staat erg gezellig.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig Marijke en het staat zo lekker fris!
    En je bankje vind ik ook zo leuk gedecoreerd. Heerlijk hè dat schuiven in huis:)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, je tafel ! Veel beter, dat wit. En meteen het schilderij weer terughangen, goeie zet !
    Vind je schilderijtje van de haas (konijn ? ) ook erg leuk.
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er meteen heel anders uit!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Je tafel heeft een mooie make-over gekregen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht het al te hebben gezien op je andere blog dat je tafelblad ook wit is geworden.
    Jou tafel,jou keuze....
    Persoonlijk zou ik het blad nadat de kringen eruit geschuurd waren er Eiglans van Glitsa op gezet hebben,een kleurloze slijtvaste en krasvaste lak waar je geen blijvende kringen meer op ziet.
    Makkelijk in onderhoud, vochtig doekje erover en schoon.


    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat weer lekker fris! Haha, moest wel even lachen: 'ben nog in mijn witte periode'...helemaal niks mis mee hoor! Ik vind wit een prima basis en hanteer nog regelmatig de witkwast. En blijf maar lekker schuiven, wij genieten wel mee!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...