Translate this blog to your own language...

22 maart, 2016

Een stukje verder met de Zweedse bedstee...

Een stukje verder met de Zweedse bedstee...
Het voorpaneel van de onderkast
op de grond gelegd rechthoeken afgeplakt
en met witte verf een ondergrond gemaakt...
In het midden van het bed staat het trapje daarom 
niets in het midden...
en een ontwerp gemaakt wat ik erop wil hebben...
Nee, niet iets Zweeds ben een echte Hollandse 
daarom...
Tulpen 
het wordt de zwierige rechterhelft...
Volgende keer laat ik zien hoe 
ik het patroon heb overgebracht op het hout
en het eindresultaat!

groetjes van Marijke

9 opmerkingen:

  1. Ik zou wel een keer willen logeren bij jou, wat een heerlijk bed!
    Ik heb je inspiratiebron dit weekend gezien en ik moet eerlijk zeggen het bed van jou vind ik mooier.
    En je scrabble letterbord heeft echt een lente kleur.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zwierige tulpen passen heel goed bij het Zweedse bed. Het wordt een plaatje. Leuk ook het nieuwe lente scrabblebord.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk,daar heb je het al, slapen in een bedstede spreekt tot de verbeelding.!
    Die tulpen erop wordt vast heel mooi!
    Je scrabblebord is mooi, twee kleren die licht zijn en goed matchen.
    Veel succes bij de voortgang!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijk scrabble bord .
    Zo'n en licht daar fleurt een mens echt van op .
    Ben benieuwd naar de tulpen .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een heerlijke bezig beitje, zit hier te genieten van wat er nu weer voor moois bij je voorbij komt!! SMULLEN laat die lente maar komen en de tulpen heel mooi ben nieuwsgierig hoe je dat gaat doen, tot de volgende keer zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je bedstee al mooi geworden! De tulpen zullen het helemaal " af " maken!
    Fijne Pasen!

    groet,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dit wordt mooi!
    Je scrabble-bord vind ik ook al zo super! De zwarte versie heeft, voor mij, nét wat meer pit. Maar nu voor de lente is de gekleurde versie natuurlijk veel beter passend. Misschien handig om de plaat in de lijst te kunnen omdraaien naar behoefte...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk je letterbord!! En de bedstee is echt een plaatje, nu al!

    Fijne paasdagen!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk scrabble bord, en je bedstee......GEWELDIG!!!!! Ben ook heel benieuwd naar je tulpen. Fijne Paasdagen Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...