Translate this blog to your own language...

09 maart, 2016

De haasfamilie en... een nieuw bouwwerk

Familie haas...
Maar wat ik eigenlijk wil vertellen....
We zijn met een nieuw project bezig...
want was verliefd geworden...

Al jaren ben ik een fan van het programma
Vorig jaar kwam het idee van mijn slaapkamer in 
Shaker style daar vandaan...
En dit jaar had LucyTiffney
in de derde ronde een
slaapkamer in traditionele Zweedse Stijl gemaakt.
Ik was helemaal om... het was het bed 
dat ik graag in de studio zou willen hebben...
Omdat...
Het er onwijs romantisch uitziet
en eronder een geweldige grote opbergruimte
kan komen voor al mijn hobbiespullen...
Dus mijn plannen voorgelegd, compleet met tekening,
opgenomen televisie beelden en met foto's
verzameld van pinterest op mijn bord
Omdat we een klein budget hebben...
hebben we gebruikt gemaakt van...
Ons oude tweepersoonsbed wat al vermaakt was
in een éénpersoons bedbank en nu dienst doet
als frame voor het nieuwe bed.
Ook de plank aan de voorkant is hergebruikt hout...
dit was eerst het hoofdbord van ons bed in de
slaapkamer...
Een eigen ontwerp gemaakt voor de voorkant...
en mijn eigen technicus
heeft een oplossing gevonden voor de
het dubbele stopcontact...
Zover zo goed...
volgende keer meer!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

11 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Wat een lieve haasjes heb je. Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Wat een lieve haasjes heb je. Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb even gespiekt op je P-board: het wordt dus een soort bedstee op z'n Zweeds? Ga je het ook zo mooi versieren? Spannend, ik zie de vorm al goed tevoorschijn komen...jullie zijn goed op weg!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht even dat je jweer je hele slaapkamer ging omgooien. Maar je gaat verder in je hobbykamer!
    Wat een leuk ontwerp, ben helemaal benieuwd naar het vervolg!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk uit naar de volgende blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke haasjes allemaal. Maar ben benieuwd naar jullie bed hoor. Succes ermee..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je een klusser en je man erbij, vind het zo leuk te volgen wat je volgende project is, nu weten we het een Zweedse slaapkamer. Heel benieuwd hoe het verder gaat, heb op Pinterest gekeken en ben je meteen maar gaan volgen. Liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken het programma niet en ben gaan googlen.
    Ik zie dat ik voorlopig zoet ben met het inhalen van 3 seizoenen!

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de studio!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Marijke. Zag via de link al een prachtig bed. Ben een beetje jaloers, maar dat begrijp je zeker wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaat dat leuk worden en wat super dat je je oude bed hiervoor kunt hergebruiken!
    Dank je voor je lieve reactie op mijn blog:)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...