Translate this blog to your own language...

14 februari, 2016

Valentijnsdag... er is er een jarig...

Wij vieren Valentijnsdag...
want...
Er is er een jarig hoera, hoera,
dat kun je wel zien dat is...
onze Valentino...

geboren op Valentijnsdag,

Nu alweer 7 jaar geleden...
uitgegroeid tot een echte lieverd,
We houden van je en hopen dat je ons nog vele jaren
zal vergezellen!
Ja Beer je bent een volleerd fotomodel
Je vind het heerlijk om straks naar hondentraining te gaan...
Baas gaan we al...
ik leg mijn kop op zijn been...
Duurt altijd zo lang op zondag...
want ik vind het heerlijk om te rennen en te vliegen...
Zo erg zelfs dat ze denken dat ik nog een ondeugende puber ben...
Welnee heb al lang mijn diploma maar ga nu echt voor de lol!
Jullie weten wat Beer gaat doen
ook jullie een fijne Valentijnsdag
groetjes van Beer en Marijke


10 opmerkingen:

  1. Hele fijne Valentijnsdag en gefeliciteerd met je trouwe huisgenoot. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie eigen Valentino en veel plezier op de hondentraining.
    Hij is echt een volleert fotomodel, onze hond kijkt altijd alsof ik hem pijn doe met de camera.
    Fijne Valentijnsdag.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne Valentijnsdag en veel plezier met jullie jarige viervoeter.

    Denk dat er vandaag op veel plaatsen zo'n aardbeienhart geopend gaat worden want zag er heel wat in winkelwagentjes liggen toen ik bij de kassa stond.
    Valentijn en aardbeien verpakken in hartvorm is marketingstrategie.
    Ik vraag me dan altijd af hoeveel van die winkelende mensen aardbeien gekocht zouden hebben wanneer het geen Valentijnsdag zou zijn en de waterige bijna smaakloze aardbeien in normaal bakje gelegen hadden.
    Ben wat dat betreft niet snel te beinvloeden en eet dagelijks zomerkoninkjes het liefste in het seizoen wanneer ze van de koude grond komen.

    Fijne dag en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede middag Ger,
      Vorige week hadden ze kleine Hollandse echt smaakvolle zachte aardbeien met 35 % korting en die waren toch lekker zo lekker heb ik ze zelfs in tijden nog niet gegeten… iedere keer dat ik in de koelkast kwam dacht lekker ik neem er één en kan je zeggen dat heb ik niet snel.
      Vorig aardbeienseizoen waren er hier in de buurt geen lekkere betaalbare aardbeien te vinden… of allemaal inderdaad hard, waterig zonder smaak…
      Deze in hartvorm waren nu in de aanbieding zijnde goedkoper dan in de vergeleken met herkomst gewicht en prijs in vierkantige bakken, ja hihi ik let op de kleintjes… ik moet ze nog gaan proeven dit zal wel het buitenlandse harde soort zijn… maar voor mij op de boterham een welkom alternatief (ik eet geen vlees)
      fijne Valentijnsdag,
      groetjes van Marijke

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Valentino-beer! En je aardbeien-taartje ziet er verrukkelijk uit...Geniet ze!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I love BEER! I have two other Dutch friends who love chocolate labs! Thank you so much for visiting me today! You are very kind to watch for me! XOXOXOXOXOXOOXOX Happy Valentines!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello , beer , een fijne verjaardag en voor jou Marijke , een mooie Valentijn!!
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd beer ...jij bent ook dol op aardbeien zie ik net als onze Trevor....liefs fijne week van mij....x❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd Beer!! Wat apart dat je op Valentijnsdag geboren bent, je ziet er ook superlief uit, om verliefd op te worden! ;)
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...