Translate this blog to your own language...

06 januari, 2016

Slee wordt een open kastje...

De slee als decoratieve winterdecoratie 
vind altijd sfeervol...
Maar ja, wat kan je ermee...
de kerstboom heeft erop gestaan,
nu heeft ze twee plankjes gekregen
los ertussen geschoven maar zit als een huis...
Twee voeten eronder...
kan dus allemaal heel makkelijk worden verwijderd...
Want stel... 
het gaat ineens hier in het westen sneeuwen
een pak van 10 cm zou zo leuk zijn als
onze kleindochter hier zou zijn...
En dan opa en Beer samen de slee trekken...
Ik maak dan wel de foto's hihi
Oude belletjes, schoenmal, strijkijzer,
ze pasten zo goed bij de sfeer van de slee...
Samen met wat bloempotjes 
een fijn plekje om naar te kijken.
Ook het regaal is in wintersfeer!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Prachtig om je slee zo aan te kleden!
    Ik vind het een hele leuke vondst om dat zo te doen.
    Heb je nieuwe blog ook gevonden!
    Veel plezier!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee om je slee zo aan te kleden.
    Erg leuk gedaan
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig idee om zo de winter in huis te halen! Ik neem meteen even een kijkje op je andere blog!

    Lifs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het idee van de slee ook al zó leuk toen ik het maanden geleden op internet tegen kwam, liet het toen ook aan mijn dochter zien omdat zij met de Kerstdagen vaker oude slee en oude skistokken aan voordeur heeft staan.
    Bij mij is het er niet van gekomen omdat oude slee ergens in de schuur staat waar ik niet 1-2-3 bij kon en dochterlief vond de temperatuur rond de feestdagen niet passen bij de aangeklede slee.........of was het nou andersom;-)

    Jij maakt er voor binnen leuk sfeertje van.

    Zal eens kijkje nemen op je andere blog.

    Fijne dag,
    Ger



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt leuk!! Wat een origineel winter-idee is dit zeg!
    Ik ga gauw even kijken op je andere blog, Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die slee zo....superrr ga gauw op je andere blg kijken liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...