Translate this blog to your own language...

27 december, 2015

Winterdecoratie

De dag na Kerst is het hier in huis traditie
dat veel Kerstspulletjes weer opgeborgen worden op zolder...
en verruild voor de winter decoratie...
Voor het eerst nu het witte regaal...
boven het aquarium...
Wat ik nog niet opruim zijn de keukenlichtjes en...
de lichtjes in de perentak...
Zo lijkt het net of door de warmte van de lichtjes...
de ijspegels smelten...
Het krijtbord is verhuist achter de eettafel
Daar hebben de besneeuwde belletjes in de toef
naast de ijskristallen een plekje gekregen!

Zo voelt het toch nog een beetje naar winter...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Als het buiten maar geen winter wil worden, is het wel een goed idee om binnenshuis de wintersfeer aan te brengen. Aangezien ik niet van de winter als seizoen hou, hou ik de schaatsen ook maar gewoon op zolder hihi. Maar ik vind het wel een hele leuke traditie van je!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het toch altijd sfeervol versierd in je huis!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kerstsfeertje maakte plaats voor de wintersfeer,leuke traditie.
    Zou zo het Winterboek van Jac.P.Thijsse even van je regaal willen pakken om doorheen te bladeren,altijd leuk die plaatjes kijken.

    Heb dit jaar geen typische kerstversiersels of het moet de grote maretak zijn.
    De rest aan rode bessentakken en drijvende veenbessen in glaswerk met drijfkaarsjes op water mag van mij nog wel even blijven staan, heb het glaswerk vanmorgen nog door sopje gedaan en bessen onder de kraan afgespoeld, de grote rode granaatappels tussen kussentjes mos storen me ook nog niet.

    Fijne nieuwe week gewenst en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi winters uit hoor.....het lijkt wel voorhaar...heb al een paar dagen de deur de hele dag op de kiepstand...het is nl 22 graden binnen in huis....liefs fijne week...x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier in belgie is het de traditie dat alles maar pas weg , na Driekoningen .
    Bij ons , gebeurt dit steevast op 2 januari , al moet ik zeggen dat ik ook al wat heb doen verdwijnen :))
    Leuk idee , de wintersfeer
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, en een goed idee, om winterdecoraties aan te brengen.
    Buiten voelde het zojuist als voorjaar, en bij jou thuis krijg je tenminste niet het gevoel, dat er een seizoen is overgeslagen.
    Goede jaarwisseling gewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meestal gaat hier de echte kerst decoratie in januari weer naar de schuur... alleen sommige kleine lampjes blijven iets langer plakken omdat ik dat nu eenmaal zoveel sfeer vindt geven in de donkere dagen ;-)

    Fijne jaarwisseling!
    Liefs van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zag het er mooi uit! ( lees net je blogposten terug want ik liep even achter)
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...