Translate this blog to your own language...

21 november, 2015

Brandweerauto wordt Kerstige Ford...

Weten jullie nog...
dat ik een stuk roest gevonden had van een Ford?
Dat gaf nu ook het idee om de Ford voor de kerst te maken
die ik had gezien op diverse foto's o.a. deze op pinterest
Na een zoektocht in Den Haag voor een auto...
Kwam ik tot het rare besef dat er bij geen enkele speelgoedwinkel
meer een speelgoedauto van een automerk te koop is...
Spelen de jongens niet meer met autootjes?
Wat een gemis...!
Dus geen speelgoedauto kunnen kopen...
Thuisgekomen dan maar voor de computer gaan zitten
en bij marktplaats een rode brandweerauto gevonden...
Deze zag er mooi stevig en toch sloopbaar uit...
Ruim 20 cm groot metaal met een beetje plastic...
Al het plastic brandweerspul en stickers verwijdert...
en bij de kringloop deze kerstitems gescoord!
Daar is ze dan mijn Kerstboom Ford!
It's beginning a lot like Christmas...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Een leuke auto! Het is mij ook wel eens opgevallen dat je geen degelijke merkauto's meer kunt krijgen.
    Je bent al echt in kerststemming!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt scheuren door de sneeuw ;-). Doordat we nog lang relatief hoge temperaturen hebben gehad, is kerst bij mij nog helemaal niet geland. Gelukkig heb ik daar nog een aantal weken de tijd voor.

    Fijn weekend nog. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk gevonden , en met de kerstboom in de kofferbak is de kerstsfeer echt al in huis .
    Fijn weekend
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb zo het vermoeden dat we nog weken lang van dit soort leuke nostalgische auto's in kerstsfeer tegen gaan komen in blogland.
    Vorig jaar haalde ook ik ons kerstboompje op die manier.
    En heb het geluk niet ver op zoek te hoeven gaan naar echte oudjes uit lang vervlogen speelgoedtijden, snuffel even tussen verzameling van blikken auto's of oude modelauto's op schaal
    Heden ten dagen zijn er heus nog wel speelgoedmerkauto's te koop in speciaalzaken maar helaas niet meer in elke stad of dorp.

    Jij vond wat je zocht toen je achter de computer ging zitten en het ziet er heel leuk uit.

    Fijne zondag,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor!!!....leuk gedaan Marijke liefs fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet er maar op komen, Erug LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...