Translate this blog to your own language...

05 oktober, 2015

Waxinelichthouder en meelzak kussens...

Het is weer echt de tijd om waxinelichtjes te gaan branden...
Had bij de kringloop deze standaard zien staan...
maar was naar huis gegaan...
Tot ik een waxinelichthouder van de house docter zag...
dat was het moment dat ik dacht...
ik moet terug naar de kringloop.
Gelukkig stond hij nog op mij te wachten...
het mist alleen één houder...
maar dat mag de pret niet drukken...
Deze week heb ik van een meelzak 3 kussentjes gemaakt...
Om lekker zacht te zitten aan tafel...

Wens jullie allen
een hele fijne dag,

groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het er nog stond , het was voorbestemd voor jou.
    Ook hier waxinelichtjes , daarom vind ik de herfst zo mooi.
    Ook de kussens zijn mooi , passen heel goed bij de bank .
    Fijne dag nog
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat is een leukerd en staat sfeervol. Soms heb je net even een zetje in de rug nodig en geluk dat het dan nog niet verkocht is. Mooie kussentjes heb je gemaakt. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het vermoeden dat je vensterbank tevens koof om radiator/verwarming is.......
    Vraag me af of bij jou de waxine lichtjes dan niet gaan flikkeren door luchtverplaatsing omdat warme lucht naar boven stijgt?
    Maar zo'n mooie houder met lichtjes zal op welke plek dan ook voor sfeer zorgen het hele jaar door.
    Kussentjes zijn leuk en functioneel!

    Fijne zonnige najaarsdag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige houder voor waxinelichtjes!
    En je kussentjes zijn ook heel leuk geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kussentjes ...fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was dus nog even spannend maar gelukkig stond het er nog. Ik vind de kussens erg mooi geworden, ik vind die stof nu eenmaal altijd bijzonder geslaagd.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...