Translate this blog to your own language...

25 oktober, 2015

Oude Dominostenen & Roest...

Heb wat nieuws gevonden voor op het plateau...
een verzameling oude dominostenen (kringloop)...
In plaats van de grote bolkaarsen
heb ik nu in de kommen (kringloop)
ongemalen koffiebonen met een geurkaarsje...
Het resultaat van naar zolder gaan en zoeken naar roestig spul...
Twee lantaarns...
koffiebonen, roestige eikels...
het bakvormpje...
en de ouderwetse sleutels...
Mijn ogen zoeken op het ogenblik naar roest...
en zo vond ik samen met mijn maatje op de stoep....
Zomaar voor mijn neus... een geroest stuk ijzer....
 een blikje zei mijn maatje maar...
bij nadere inspectie....
is het iets van een automerk... hoe leuk is dat!
Gezellig nu met de kaarsjes aan 
en straks nog even genieten van het heerlijke herfstweer!

fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Je roest zelf toch nog niet, Marijke?
    Nee, gekheid, je hebt gezellige hoekjes met je mooie oude lantaarns en die oude dominostenen vind ik ook heel erg leuk.
    Veel plezier op je tocht. Het ziet er buiten prachtig uit!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat jij met oude dingen doet, hoe groot is je zolder je haalt er iedere keer weer iets leuks weg.(lol) Ook het idee met je dobbelstenen hoe kom je erop. Klasse hoor ziet er echt prachtig uit. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat roest.!...wat een mooi weer hebben we vandaag...heerlijk het zonnetje ...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan roest mooi zijn.
    Leuk zo met de dominostenen.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha , ik ben zelf ook bezig met roestige spullen .
    De lantaarntjes zijn super mooi.
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lantaarns zijn te mooi om op zolder te zetten, dat roestige past juist zo mooi bij dit seizoen. Heel apart ook dat die plaat roest aan een auto toebehoorde...een bijzondere vondst.

    Ik wens je een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die auto moet ook een roestbak zijn.
    Misschien moet je eens op de schroothoop gaan zoeken daar kan jij je hartje ophalen;-)
    Grappig idee zo met die oude domino stenen en de warmte tussen de koffie bonen zal een geur van versgezette koffie geven.

    Mooie zonnige najaarsdag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...