Translate this blog to your own language...

13 september, 2015

Hop op de ladder en krijtbord kunst...

Hoe vinden jullie mijn krijtbord tekening...
Het is een vervanging voor de vogels en kooi...
Die zijn verkocht omdat wij onszelf 
onze visite en tv niet meer konden verstaan...
Maar het gaf wel een kaal gevoel...
Daarom vandaag deze krijtbordtekening gemaakt...
De inspiratie was een foto van pinterest
die je daar kan bekijken.
Voor de ladder heb ik hop gekocht...
Miste wat groot groens maar geen plant
want die overleefd onze donkere huiskamer niet!
Thuis gekomen de grote bladeren eraf geknipt
en het geheel op de ladder gedrapeerd!
Wat herfstige paddenstoeltjes toegevoegd...
Het flesje...
en de vogelkooi zijn gewoon blijven hangen...
Het gevilte schapenvachtje ligt nu op de tafeltjes...
 egeltje en paddenstoelen zijn weer van zolder gehaald...
Ladder in Herfstsfeer!
Het vachtje wat op de vogelkooi lag
geeft nu weer een meer aangekleed gevoel
op de eettafel...
Maar waar ik van mijn plekje op het ogenblik het meest naar kijk...
is het krijtbord...

fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi opgelost zo. De ladder vult de leegte van de kooi goed op en de tekening op het bord vind ik heel kunstzinnig. Prachtig gedaan!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg , die paar lijnen die zoveel vertellen .
    Heb je mooi getekend.
    Ook de ladder met hop geeft direct dat herfstgevoel en staat prachtig naast de bank.
    Fijne avond,
    Christel , garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig de hop op de ladder ...fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tekening is prachtig, Marijke, en leuk dat het naar een lang vervlogen tijd verwijst voor jou.
    De hop op de ladder is ook leuk en zo heb je toch weer een opvulling voor de grote vogelkooi.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dacht dat ik veel fantasie had maar zag toch niet meteen wat er op je krijtbord stond maar toen ik de naam van bekende ballet leermeester las ging er bij mij een lichtje branden(maandag morgen hé ;-)
    Je trapje met hop geeft aan het interieur een fris geheel.
    Ben niet van de dierenvachten en vellen maar je paddestoelen vind ik wel weer heel leuk.

    Fijne dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zo'n tekening op je bord...je moet er maar op komen.
    Leuk zoveel hop over je ladder, ik laat de hop dit jaar maar in de tuin staan.
    Fijne avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je w.el voor je berichtje op mijn blog. Je hebt zelf ook een leuke blog met mooie posten. Prachtige tekening op het bord.

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk idee zeg die hop over die ladder gedrappeerd, weer eens iets heel anders en origineel, mooi!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...