Translate this blog to your own language...

05 juli, 2015

Industriële kruk... bessenbloei in de cactus...

Een vondst...
Een tijdje geleden zag ik hem staan
deze stoere industriële kruk...
DH zei: "wat moet je daar nu mee...?"
Want hij zag er echt niet uit...
met al zijn water en verfvlekken...
Ik vond het een leuk opknap project...
en het lelijke eendje is nu...
een zwaan geworden!
Ook past de mooie stenen schaal er precies op!
Kan met het krukje dus alle kanten op!
Wat een bijzondere cactus hè...
Wat een kunststuk van moeder natuur hè?!

fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Die kruk zag ik volgens mij, in het foldertje van zo'n doe het zelf winkel, nu zie ik dus bij jou zo'n "oudje", maar bijna z.g.a.n. ;-) Wat een prachtige besjes/bloemen in je cactusplant, mooi hé?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt nu twee kunststukken...de kruk en de plant. Beiden kregen nieuw leven ingeblazen! Een mooie combi Marijke.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kruk is echt leuk! En je plant daar mag je zeker trots op zijn, echte groene vingers dus!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het krukje ziet er zo heel gaaf uit.
    Die plant heeft het goed naar z'n zin bij jou.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk krukje heb je daar gevonden, deze zou ik ook meegenomen hebben .
    Ook de cactus is speciaal , het lijken wel eitjes die erop liggen.
    Mooi.
    Nog een fijne avond
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die kruk! Ik loop nu meteen naar onze garage want daar heb ik ook een dergelijk exemplaar staan. .. maar daar zit nog een lelijk stofje je op. Als ik jou foto zo zie kan dat eraf. Meteen proberen ☺. Bedankt dat je me geïnspireerd hebt!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta
    Ps wat een bijzondere cactus

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...