Translate this blog to your own language...

08 juni, 2015

Vaas bewerkt...

Wou zo graag een zware vaas
die het gewicht van een enkele tak kan dragen...
 Heb een zware vaas gevonden bij de kringloop...
Je moet even niet naar de kleur kijken...
Vergat bijna een foto te nemen... 
hoe ze er eerst uitzag...
roze en hier al met een beetje tegellijm...
Maar zag het eindresultaat al voor me na
 tegellijm
krijtverf
bakpoeder...
Had nog nooit met bakpoeder gewerkt maar
werkt super in de bijna droge verf.
Voor mij nog leuker uitgevallen dan tevoren gedacht...
gevuld met een veldboeket...

fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Een plaatje hoor. In deze kleur staat ie super, van roze ben ik ook geen fan ;-). Lief dat je een prachtig boeket van je kleindochter kreeg.

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan, superleuke vaas geworden! Hoe doe je nou zoiets precies? Soms zie ik ook wel van die oude zware gevallen bij de kringloop, maar ik koop het dan niet omdat ze lelijk zijn van kleur ;-)
    Wat een schitterend veldboeket van je kleindochter, prachtig!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi boeketje van jouw kleindochter , in prachtige kleuren .
    Ook jouw bewerkte vaas ziet er stukken beter uit dan ervoor, staat mooi met die enkele tak.
    Fijne avond
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je make-over is prachtig gelukt! Mooi met de tak erin.
    En het veldboeketje van je kleindochter is heel lief. Mooi om te krijgen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vaas is super geworden zeg. Wat een lief veld boeket heb je gekregen.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TiIk zal me even voorstellen ik ben Truus de Jong ook ik ben veel met tegellijm in de weer met leuke resultaten .wil je meer van mij zien dan vind je mij op Facebook onder de naam:
    Atelier t ,Opslag .hartelijke groet van je nieuwe volger Truus de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vorm van de vaas was al leuk, maar nu in het grijs is het helemaal mooi. Een prachtige combi met de groene tak. Lief veldboeketje heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geslaagde metamorfose, je bloemen zijn prachtig, blijft altijd mooi zo'n veldboeket!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...