Translate this blog to your own language...

13 mei, 2015

Wanddecoratie...

In de opruimingshoek
bij het tuincentrum zag ik deze 2 leuke tegeltjes...
Dacht aan de dure ramskoppen e.d. op oud hout...
 en de verzaagde stukken hout 
die in de schuur klaar stonden om te worden verbrand...
Heel lief gekeken met mijn blinkertjes
en zo heeft mijn maatje 
ze in elkaar gezet!
Super goedkoop maar met wel dezelfde rustige uitstraling...
als de niet in mijn portemonnee passende ramskop!
Beer bekeek het allemaal vanaf een afstandje
en sabbelde verder aan zijn garfield...
Ook aan de ladder is een tekstbord gekomen...
Hij vind het altijd heerlijk zo'n steuntje onder z'n kop
en geef hem is ongelijk!

Fijne ZOnnige Dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, doen niet onder voor de duurdere...
    Fijne zonnige dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super, Marijke!
    En Beer is zo'n heerlijk lobbes!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig geworden en eigenlijk nog veel leuker dan de duurdere exemplaren. Niet alleen om de prijs, maar ook omdat je ze zo nergens vindt. Volgens mij vindt Beer het ook een prima aankoop ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk geworden. Hier kun je toch dan toch zo van genieten hé.....als je zoiets zelf heb gemaakt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel origineler dan de dure versies, echt heel goed gelukt zeg! Beer is een schatje, wat ligt ie daar aandoenlijk met zijn knuffel, daar wordt je toch meteen verliefd op!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk ook steeds naar dingen in het tuincentra , die ik zou kunnen gebruiken om iets gelijkaardig te doen , mooi!
    Ook beer is een schatje , hoe hij daar met zijn knuffeltje ligt .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je ontzettend leuke wandpaneeltjes gemaakt! Super sfeervol.
    Wat een ontzettende schattige foto's van jullie Beer. Zo lief zoals hij sabbelt en leunt op zijn knuffel :).
    Fijne dag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...