Translate this blog to your own language...

23 mei, 2015

De tuin...

In de tuin komt alles tot leven...
nu de zOn in onze tuin op het noorden tevoorschijn komt...
Maar ik kan maar niet wennen aan het blauw...
van de schutting in onze tuin....
Had in een garden show uitgezonden door de BBC
een straatje gezien wat voor mij 
een Griekse uitstraling heeft...
De ontworpen tuin heet 
An Andalucian Moment van de 
Designer VillagioVerde
die goud en best in show gewonnen had.
Dit liet ik mijn maatje zien...
En ja, ook hij zag nu wat ik bedoelde...
 Een gedeelte van het blauw is wit gemaakt....
het knapt zienderogen op...
Het wordt lichter... en het plantengroen en kleur
vallen veel mooier op dan tegen het blauw...
 Nu hou ik best van blauw hoor...
 want blauw van planten vind ik prachtig!
En Beer...
die had pech....
 want ondanks het mooie weer
 moest hij binnen blijven...
omdat hij anders misschien
witte pootafdrukken achter zou laten!

fijne zOnnige dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit! Het heeft zeker de sfeer van het Griekse straatje, hoor!
    Het is echt net of je op vakantie bent.
    Echt heel mooi gedaan!

    Fijn Pinksterweekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het zien van de schutting dacht ik ook meteen aan Griekenland, dus die link is er zeker wel. Maar als je je er aan stoort, is het goed om er iets aan te doen. En ondankd veel meer wit heeft de schutting zijn Griekse uitstraling behouden.

    Fijn Pinksterweekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moedig van je man. Maar hij krijgt wel veel eer van zijn werk. Het wordt heel mooi.
    Meer zoals op het plaatje, de afwisseling van blauw met wit.
    Maar wat een klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt de schutting prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij komt je bedoeling nu veel beter uit, Marijke!
    En ook de geraniumbakken komen nu veel beter uit!
    Ik hoop dat we nog veel mogen genieten in de tuin, want tot nu tot is het vaak net te koud, op een uitzonderingsdag uit.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle eer naar je man hoor , zo leuk gedaan met die golfjes .
    Je waant je inderdaad in het zuiden , en de blauwe bloemen komen echt veel beter uit.
    Fijne avond nog
    Groetjes , christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan, echt heel erg Grieks! En ik kan het weten want mijn man heeft er een jaar gewoond voor onze zaak en toen ben ik er heel wat weekends geweest!
    Knuffel voor Beer!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...