Translate this blog to your own language...

02 april, 2015

Wit toegevoegd...

 Wit toegevoegd... 
want...
Het krijtbord is verandert...
Verlang naar echt voorjaarsweer...
na alle herfststormen van afgelopen dagen...
De vogeltjes hebben een plekje gevonden op een tak
en als ze willen kunnen ze in het huisje overnachten...
Het zou toch een wonder zijn als ze ineens zouden gaan vliegen hihi!
Maar zo met een ander waxinelichtje vinden ze het ook heel romantisch!
De onderwaterwereld is ook verandert...
ben geïnspireerd door aquascaping...
Wat is Aquascape?
 Dat is een landschap
maar dan onderwater!

fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Het krijtbord is erg mooi geworden! Ik ga eens even kijken naar je Aquarium....ik hou eigenlijk er niet van dat het in een woonkamer staat,te veel kleur hi...hi... maar ik zie het wel graag!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke,
    Je krijtbord is leuk geworden.
    Ik denk dat we allemaal verlangen het winterjasje uit te doen en graag naar buiten willen.
    Ik wens je hele fijne paasdagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je krijtbord er weer leuk uit. Ik sta telkens paf van je creativiteit, zelfs onderwater kun je er wat van. Dat ziet er ook heel mooi uit, natuurlijk kan dat ook op je blog. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi krijtbord, Marijke. Net als jij kijk ik uit naar de dagen waarop de zon volop schijnt en de temperatuur aangenaam genoeg is om lekker in de tuin te werken en te relaxen. We moeten nog even geduld hebben geloof ik.

    Fijne Pasen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je creatief, je bord ziet er zo mooi uit!!!!! Nu wachten dat de Lente komt en de vogeltjes uit kunnen vliegen. Fijne Paasdagen Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bord heeft duidelijk zin in de lente en wij ook hoor, heel mooi
    om op deze manier al wat lente toe te voegen!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...