Translate this blog to your own language...

11 februari, 2015

Klaptafeltje...

 Het uitklaptafeltje in een nieuw jasje...
Althans een kaal jasje...
 Heb dit tafeltje zeker al 35 jaar...
Het heeft alle huizen waar we hebben gewoond 
van binnen gezien...
Jaren geleden was ik aan het experimenteren om
een oud effect te geven aan dit meubel...
Met Antiek beits... helaas was dit op dit meubel
zoals je hierboven kunt zien afgrijselijk lelijk uitgevallen.
Daarom 2 volle dagen bezig geweest met verschillende afbijtmiddelen
van de Gamma en Albastine 
Wat resulteerde dat er onwijs kleverige brei vanaf kwam...
Het bleef maar kleven ondanks een tweede en derde bijtronde...
Ammoniac Marc en de hoge drukspuit er zelfs opgezet...
Ja de hoge druk kon omdat dit al een heel oud tafeltje is
het hout is keihard! En nu?
Ja, eindelijk van de kleef af!
Maar ik heb een heel mooie foto gezien bij
 Daniella Witte  klik en scroll dan even naar beneden
dan zie je dit tafeltje...
met een fantastische patina!
Heb er een leuk hoekje van gemaakt
met verschillende mooie spulletjes!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee"....misschien kan Monica van het moonhuis je helpen...lefs van mij...x...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien loogbeits..gebrande eik..kun je bestellen bij Esatto...
    Succes ermee.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou denk ik ook een loogbeits proberen.
    Succes! Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...