Translate this blog to your own language...

22 februari, 2015

Een rondje huiskamer

Dit is het gevoel wat ik bij onze huiskamer hoort
het echt Thuis zijn!
Daarom is de eerste foto
van het krijtbord met moskrans!
We hebben niet echt een hele grote huiskamer...
maar groot genoeg!
Voor het krijtbord staat de tafel..
Ernaast het aquarium
met erboven het regaal...
 en  de kist.
Draaien we door...
de uitklaptafel...
De bank met ernaast het plekje waar Beer graag ligt...
en geef hem eens ongelijk... donker en lekker warm...
Boven de bank hangt mijn eigen werk 
De Schapen...
Voor het raam aanbeland...
De vogelkooi en de kast en dan...
zijn we weer waar we waren begonnen...
Jullie weten nu hoe onze huiskamer eruit ziet!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

11 opmerkingen:

  1. Marijke héél gezellige huiskamer heb, héél leuk dat we even mochten
    meekijken, de kist vind ik super mooi en prachtige kroonluchter heb je !
    Héél fijne zondagavond nog
    Liefs Kathy
    Housebythewaterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat we even jullie woonkamer mogen zien. Heel gezellig ingericht met mooie spulletjes. En de kroonluchter vind ik ook super stoer! Het hoeft niet groot te zijn voor een mooie sfeer neer te zetten.....dat zie je maar weer.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een gezellige sfeer in je huis neergezet, Marijke!
    Een Thuis is maar wat belangrijk!

    Lieve groet,
    gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige woonkamer heb je met een mooie kast en ook een leuk schilderij, vooral omdat het van jouw hand is .Het tafeltje is ook knap geworden .
    Ook eens leuk een aquarium te zien , mijn jongste en haar vriend zijn er ook tuk op .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig even bij jou binnen kijken :)
    Mooie sfeer heb je in huis en je hebt gelijk dat waar je je prettig voelt het dan een thuis word.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Marijke, leuk om nog even verder te mogen kijken in jullie woonkamer. Het ziet er als een sfeervol thuis uit.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,

    Ik heb wat rondgekeken, wat een gezellig blog heb jij!
    Ik ga je volgen!

    Groetjes, Priscilla

    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was erg gezellig om even via je blog bij je op visite te zijn geweest! Wat een gezellige huiskamer heb je! En ik zei het al eerder: je schapenschilderij vind ik helemaal geweldig en zo knap gemaakt!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OWWWW wat gaaf weer!!! Ben toch zo blij dat je er foto's van hebt gemaakt dan weet ik waar ik de volgende keer binnenkom hihihi!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig schilderij. Mooi!!!!! Als je zo kan schilderen: mijn complimenten!
    Wat zal dat iedere keer genieten zijn als je er naar kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig om even bij je binnen te mogen kijken en wat heb je een prachtig schilderij gemaakt, super!!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...