Translate this blog to your own language...

17 februari, 2015

De uitklaptafel metamorfose...

De uitklaptafel zo is ze geworden...
bijna zoals het plaatje van Daniella Witte waar ik verliefd op was!
En om de metamorfose goed te laten zien...
 Zo zag ze er eerst uit!
Daarna was ze kaal...
En zo in de verbrande eik loogbeits
en een beetje wasvernis bijna zwart!
Lampje maakt dat het tafeltje weer wat warmer lijkt...
Voor mij een geslaagde metamorfose en...
zal de loogbeits en wasvernis zeker vaker gaan gebruiken!

fijne dag,
groetjes van Marijke

11 opmerkingen:

  1. Wat een verschil! Super metamorfose!
    Ik heb ook loogbeits besteld.. Wil ik ook graag eens uitproberen!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marijke , super mooi geslaagd . Fantastisch spul , de loogbeits .
    Groetjes
    Chrsietl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeee....wat een verschil...mooi geworden zeg...wat een fantastische mooie kleur.
    Fijne avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed geslaagd!!! Het is echt erg mooi geworden op deze manier.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tafel is er goed van opgeknapt, mooi spul dat loogbeits.
    metamorfose weer geslaagd.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het bijzonder geslaagd! De loogbeits is volgens mij wonderspul, want ik heb er op diverse blogs al heel veel moois mee tot stand zien komen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi geworden Marijke, een kleur waar ik echt van hou...prachtig !!
    Is dat de vernis-was van Polyvine ?
    Lieve groeten en fijne avond nog
    Kathy
    Housebythewaterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tafel is prachtig geworden. Missie geslaagd!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Marijke. wat een andere look! Maar ook handig zo'n uitklaptafel.Lieve groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tafeltje is super mooi geworden! Een echt metamorfose. Geniet ervan!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...