Translate this blog to your own language...

01 februari, 2015

De nieuwe Botanische Studio

Als ik de deur binnenkom zie ik... 
de muren beplakt met...
The Country Diary of an Edwardian Lady
geschreven en getekend door
Edith Holden
Had één Engels exemplaar gebonden
één Nederlands gebonden
en een kleinere Nederlandse paperback...
Twee muren beplakt en nog genoeg over
om nog eens een paar dozen mee te beplakken...
Ga je mee de kamer in het rond?
 We gaan naar links...
Dan gaan we naar de korte muur...
Als je op de bank zit heb je dit uitzicht...
Doordraaiend naar het raam...
Ja gewoon doordraaien...
Dan zijn we bij de korte muur....
Heb mijzelf getrakteerd op wat takken...
van de Magnolia en wat Katjes...
ze staan wel erg leuk bij het behang...
Van zolder de vaas en...
de lantaarns met waxinelichtjes
De groene glassplinters en de kussenhoesjes
zijn gekocht bij de IKEA...
Dan komt de deur weer in het zicht en is het rondje studio compleet!
Zo nu weten jullie waar ik van ga genieten...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Dat is een hele metamorfose!
    Ga je wel door met knutselen en handwerken of ga je eens heel wat anders doen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow , heb je heel de kamer behangen met dat boek ?
    Jouw lantaarns zijn echt mooi.
    Mooi geheel , de flessen en takken .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals je kunt lezen en zien heb ik één korte wand en een klein tussen muurtje met 2 grote en 1 klein boek behangen en heb nog wat bladzijdes over.
      grt Marijke

      Verwijderen
  3. Hoi Marijke, ik heb genoten van jouw studio!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewelig!!! Daar kun je inderdaad van genieten en weer energie krijgen om te handwerken. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Marijke,
    Dat moet toch heerlijk zijn je in zo'n prachtige studio terug te kunnen trekken.
    Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave ruimte....!!....liefs fijne week van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt supergaaf geworden, je botanische studio! Ik zou me er voor lange tijd in terugtrekken en me laten inspireren tot allerlei botanische projecten (bloemenquilts?). Veel plezier van je heerlijke studio en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...