Translate this blog to your own language...

08 januari, 2015

Verliefd op een haasje...

Heb jij dat ook wel eens...?
Een vondst waar je hart sneller van gaat kloppen?
Was afgelopen week in de Piet Heinstraat in Den Haag...
waar allerlei leuke snuffelwinkeltjes zijn...
In een ervan zag ik in een bak met lijsten 
en daar stak een klein stukje oor uit...
ik was op slag verliefd!
Een oud ingelijst plaatje...
 maar wat voor een...
Aan de initialen zag ik dat het een oude prent was van
Albrecht Dürer 
de winkelierster vroeg nog...
 of ik het wilde kopen voor het lijstje...
Nee mevrouw, antwoordde ik, voor het plaatje...
 Het is een mooie oude reproductie...
Met zo'n lekker oud afgeeflijstje wat maar bruin blijft afgeven...
Maar ik ben er super blij mee...

fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Ik was zeer zeer blij met de aankoop van mijn oude krukjes dat in een tweedehandszaak had gevonden voor een weggeefprijs. Ik ben al jubelend naar huis gereden .
    Jouw prent met de haas is ook een mooie vondst , zo gedetailleerd getekend, mooi.
    Groetjes
    Christel,van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook zo van prenten waar dieren opstaan. Ik heb zelf oude prenten van een kalkoen en eentje van een vogel met kuif.
    Deze van de haas is ook een mooie vondst!
    Als ik een leuke vondst bij de kringloop heb gevonden gaat mijn hart al sneller kloppen hi...hi....

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige schilderijtje kan me voorstellen dat je er blij van wordt , ik ben mijn naaikamer aan het verhuizen, want er komt een nieuw kozijn in, dus heb wel iets anders te doen hahaha. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk is dat, als je iets moois vindt! Dat zijn van die leuke verrassingen.
    Een mooie prent heb je gevonden.
    Ik kan ook genieten van een vondst waar ik niet op was berekend.
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how I love that classic print of the hare! And your mini garden is SO PRECIOUS! Sweet friend, I thank you for coming to visit me. I am not going to be posting on my blog, but I will be visiting others from time to time I also will NOT BE DELETING my blog, so you are welcome to come back any time to read past posts.

    MUCH LOVE TO YOU! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om een kijkje te nemen op je blog! Ik ben hier via via en vind de prent prachtig! Lieve groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...