Translate this blog to your own language...

27 januari, 2015

Lampje * Computerplekje * Het eerste woord * Kan het niet laten.... net even anders mijn shabby chic *

Had nog zo'n leuk lampje...
Ze lag al een tijdje op zolder...
Gekocht bij de kringloop...
En dacht ineens afgelopen week...
Ik weet een heel leuk plaatsje voor jou!
 Want onder de trap in de gang...
is de plek voor onze enige computer...
Daar kunnen we mailen en de administratie bijwerken...
Gewone prikborden hebben we verzaagd
voor de verticale trapdelen 
en een groter prikbord vol met kurken beplakt.
Daar prikken we
 alles wat me maar willen bekijken,
bewaren en onthouden op.
Daar onder de trap 
schrijf ik m'n blogs en bekijk er plaatjes en foto's! 
En nu word ik beschenen door het licht van dit inspirerende lampje!
Het eerste woord op het verder nog maagdelijke krijtbord...
En...
Kon het niet laten...
Toch weer even wat verandert...
Het was niet hoog genoeg...
Had nog een oude louvre deur...
En... ja heerlijk bezig zijn met decoreren...
(een beetje naar boven een beetje naar links... hihi!)
 Lampje uit, lampje aan welke zal ik hier plaatsen...
Kan even niet even niet kiezen...
doen jullie dat maar!

fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Marijke wat gezellig allemaal....dat ziet er een super
    gezellig computerhoekje uit ...
    héél fijne week nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In dat hoekje is het wel echt gezellig. Nu zeker met dat schattig lampje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi computerhoekje hebben jullie gecreeerd. Als ik zu een blogje van je lees weet ik waar je zit. Gezellig hoor helemaal met zo'n lief lampje. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoekje daar onder de trap, het kurkbord is leuk gevonden, kan je alles kwijt wat niet vergeten mag.
    Nu weet ik ook waar je onze blogs leest ;))))
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk de lamp boven de computerhoek.
    Ook een mooi hoekje onder de trap.
    En je hoekje in huis met het luik is een vrolijk hoekje geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje van een nostalgisch lampje voor in je gezellige computerhoekje onder de trap, Marijke! Het krijtbord is ook super.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...