Translate this blog to your own language...

30 januari, 2015

De studio metamorfose...

De studio gaat veranderen...
Ben begonnen met...
  de quilts op te ruimen en de ingelijste borduurwerken...
Tjonge zo is het kaal...
En zien jullie wat ik zie...stofstofstof... ooo errug hè...
Echt een gevalletje van yesterday my house was clean
sorry you missed it LOL!

De metamorfose is begonnen...

oude boeken gezocht...

Want... daarmee behangen kan ik ook zelf...
Hier zie je de eerste bladzijdes....
Nou ja, helemaal zonder hulp van mijn maatje...
kan ik natuurlijk niet 
en dat is maar goed ook hihi!!!

Wordt Vervolgd!
Fijn weekend,
groetjes van Marijke

9 opmerkingen:

  1. Och Marijke wat een geweldig LEUK muurtje! Ohohoho dat word op zoek naar heel veel plezier in je nieuwe kamer. knuffel van mij zwaai zwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat wordt een hele ommezwaai!
    En als je de kamer klaar hebt en opnieuw ingericht, waar ik uiteraard zeer nieuwsgierig naar ben, hoe ga je dan de tijd invullen die je met al je handwerken deed?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt geweldig leuk, een Landlevenmuur! En laat ik nou niet zo'n muur hebben, maar wel het boek, blikken trommeltjes, een tafellaken, theedoek en serveerblaadje, allemaal van "De vreugde van het landleven", wat waarschijnlijk allemaal komt uit de beginjaren '80. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden bij je!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel heel iets anders, maar soms ben je daar aan toe. Bovendien is het ook een leuke klus om mee aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Heel anders....wel heel mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was even schrikken toen je zei dat je er helemaal klaar mee was met quilten enz. Ik heb nog meegelezen hoe je jouw kamer aan het inrichten was en gezellig aan het maken. Maar ik kan je wel begrijpen. Wat je nu aan het doen bent is ook zooooo leuk. Wat is die muur leuk en ja die oude schoolplaten heb ik ook gehad. Ook ik ben benieuwd naar het : wordt vervelgd van jou". Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verandering ......maar wel heel leuk. Ben heel benieuwd naar het vervolg. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marijke wat een groot project. Zoals jij het beschrijft gaat het vast mooi worden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...