Translate this blog to your own language...

13 december, 2014

Schaapje, schaapje, heb je mooie wol?

Dit zijn de 3 schapen van de oude kerststal...
Oud??? Net zo jong als mijn maatje... uit 1952!
Gemaakt van 100% gips...
En nu heb ik er 3 bij met houten pootjes 
en... denk ook gips of iets dergelijks...
Op de voorgrond zie je degene van 100% gips...
tussen de poten zit er dus vol gips...
De achterste heeft veel meer mooie details...
en echt houten pootjes...
De voorste en middelste hebben ook mooie geverfde oogjes...
Zo vergroot op de foto kan je dat heel goed zien...
Het leuke is dat ze alle 3 verschillend zijn!
Maar ze staan niet voor de kast maar... 
op het regaal onder de stolp!
Wat ik heel erg leuk vind... 
is dat ze wel heel goed bij elkaar passen...
zelfde grootte en kleur!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Leuk die schaapjes, ik heb ook nog zulke "oude", maar die gaan van de week in de Kerststal.

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief tafereeltje. Fijne zondag. Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en wat kan je toch genieten van het kleine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattige schaapjes!!
    en op je andere blog las ik dat je weinig tijd en zin hebt in lapjes: ach een mens kan niet alles tegelijk!!
    fijne decembermaand, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...