Translate this blog to your own language...

02 december, 2014

Het regaal in wintersfeer...

Het krijtbord in wintersfeer...
De twee planten die ik op het regaal had...
waren echt niet mooi meer...
Daarom een goede reden voor wat nieuws...
zag deze twee echt super witte kerststerren...
Zo mooi...
En hoefde ze niet eens op te potten ze pasten zo...
Op bloemenprikker heb ik een takje gezet...
met ernaast mijn favourite sneeuwman...
en een sleetje...
Er miste nog iets...
toch maar weer even naar zolder...
Want...
daar lagen ook nog deze witte bollen...
Ja zo, lijken ze op sneeuwballen...
En ik.... ik zing nog even verder...
I'm dreaming of a White Christmas..

fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Marijke, fijn dat je op mijn blog kwam kijken en dank voor je reactie, ik heb me bij jouw aangemeld om je te gaan volgen, héél winterse post laat je ons zien...en ja het zet ons aan het dromen .... wie weet ...een witte Kerst, bij ons hier in Belgie voorspellen ze alvast lichte sneeuwval in de Ardennen in het weekend !!!
    Héél gezellig bij jouw....
    Geniet ervan en nog een fijne dag
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. White christmas was als kind ook mijn lievelingsfilm en om eerlijk te zijn vind ik het liedje de ultieme kerstsong aller tijden , erg hè .
    Je brengt ons al in winterse taferelen , leuk gedaan .
    Groetjes christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en sfeervol Marijke. Ik heb helaas geen groen vingers voor kerststerren. Nu kom ik op youtube van het éne kerstlied weer bij het volgende terecht. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Marijke erg sfeervol ingericht ...fijne week liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Marijke dat is genieten van je blog en van het stukje kerstfilm. Heerlijk. Geniet van deze prachtige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb genoten van het stukje film helemaal nostalgie. Je regaal is helemaal in Kerstsfeer zie er prachtig uit. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je regaal met witte kerststerren en die witte ballen zij ook heel mooi!
    Je komt al aardig in de kerststemming.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...