Translate this blog to your own language...

29 oktober, 2014

Vitrinekast in de make-over...

Tada!!! Nieuw kleurtje voor de oude kast!
Was al een hele poos aan het twijfelen...
durf ik het... of durf ik het niet...
Maar ik ging mij steeds meer ergeren aan...
de vergeling van de kast...
Wit was hij ook mooi maar het gelige brrr...
Daarom heel dapper geweest...
Ben blij dat ik de kwast heb opgepakt!
De verf op terpentine basis stinkt nog wel maar
het is wel de verf die mat gaat opdrogen!
Na 3 tot 6 weken is ze op haar matst...
Dus nog even wachten maar...
best zo al goed.

Kijk eens wat ik afgelopen week van mijn maatje heb gekregen...
Was er verliefd op... maar het was wel aan de prijs...
De lieverd pakte het setje op en zei:
die nemen we! Dit had ik zelf nooit gekocht!
Nu doen wij eigenlijk nooit aan cadeautjes maar
zo onverwacht is het dubbel leuk!
Hier zie je niet echt goed dat de waxinelichthouders
als kant doorschijnen zo mooi...
Ik ben er blij mee en geniet er iedere dag van!
Vandaag nog twee bijpassende bloempotten voor gekocht
 zodat ze een eenheid vormen met de twee die we al hadden.
En het is jammer dat jullie niet kunnen ruiken
hoe heerlijk de gardenia geurt mmm zo zoet!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

12 opmerkingen:

  1. De witte kast vond ik al mooi, maar dit zwart is ook erg mooi. De binnenkant met inhoud komt zo ook nog beter tot z'n recht. Mooi cadeau van je man, het is nu weer de tijd voor kaarsjes aan. De plantjes en bloempotten matchen goed bij elkaar. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi de kast in het zwart en de binnenkant licht gelaten. Heb je daar nou kerstverlichting in hangen? Ergens een gat erin gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW....veel beter zo...echt een vooruitgang hoor Marijke.
    Leuk cadeautje heb je gehad.
    Fijne Week nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke , jouw kast is zoveel mooier geworden .
    En de binnenkant is licht gebleven , heel knap.
    altijd leuk een onverwacht cadeautje.
    Groetjes christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet Marijke dat ik op donkere kleuren va. Kan je begrijpen dat ik de metamorfose geweldig vind. Echt veel mooier! En jeetje wat een mooi cadeau. Jij voelt je nu een rijk vrouw volgens mij. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid bij jullie in huis! Fijn als alles weer naar je zin is. Wat ben je verwend door je man, nu je het zegt kun je wel zien dat het een soort van kanteffect geeft, mooi is dat!
    Stoer dat je die hele kast geverfd hebt, daar hik ik nu al twee jaar tegen aan... En ik denk ook nog eens dat het alleen in de zomer buiten kan...
    Je kast is weer als nieuw!
    Lekker genieten, Marijke...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dan moet je gewoon durven en de kleur kiezen die in je huis past.
    Dat is het nadeel van wit dat het op een gegeven moment onder invloed van licht geel wordt.
    Je hebt het mooi gedaan.
    En wat een prachtig cadeau van je lief. Op zo'n manier een extra dimensie.
    Geniet van al je nieuwe dingen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou het erg leuk vinden om jullie reactie hieronder te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk te zien dat jij de kast geverfd hebt en wat is die mooi geworden. Mijn schoondochter zit met precies hetzelfde. Na zoveel jaren vergeling van de kast en ook de wens hem te schilderen, maar tijdgebrek. Nu ik die van jou gezien heb, zal ik haar weer eens stimuleren. Fijne dag nog en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen, dat je even moed moest verzamelen voor deze ingrijpende make-over van je kast, maar het resultaat is echt prachtig!
    En wat een lief en mooi cadeautje heb je gekregen...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een moed om dat te doen, maar het resultaat mag er wezen , wat is hij mooi geworden. Een heel lief en mooi kado. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...