Translate this blog to your own language...

10 augustus, 2014

De vitrinekast gaat naar bijna zwart wit...

Hebben jullie dat ook wel eens...
Dat je ineens wat anders wil...
Al gauw gaat dan de inhoud van de kast veranderen...
Het blauw met wit was ineens teveel...
Het gaat naar bijna zwart wit...
 Heb de deuren even open geschoven anders spiegelt het glas zo...
De linkerkant...
 En de rechterkant...
En ik denk dat ik weet waarom ik ineens dacht...
ik ga de boel veranderen...
Deze verse pompoenen in deze
off white kleur vond ik zo mooi rustig...

fijne dag,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Het is zoiets als verhuizen in je eigen huis. Deze wit met zwart combinatie staat mooi. Ik heb het servies in een dichte kast staan, dus het helpt niet echt om het te veranderen. Moet de foto van je man met hond nu ook de kamer uit, of nee dat is aqua ;) Mooi boeket zonnebloemen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja de callabassen zijn er alweer wij hebben ook alweer witte in de winkel........heeeel langzaam gaan we richting herfst...maar het turquoise blijft hoor bij ons in huis veel te mooi......liefs van mij....x...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsja, soms moet dat veranderen gewoon. Toch ook weer leuk, het is dan net of je weer nieuwe spullen hebt. De meubels blijven hier wel altijd op dezelfde plek, dat scheelt dan weer.
    Je kast ziet er mooi uit, heerlijk landelijk sfeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Marijke, Laat ik daar nu helemaal van houden. Geweldige dat zwart met wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet zo lachen om wat je schrijft over het veranderen en de draden van de televisie. Het is zo herkenbaar. Gelukkig heb ik nu voor even de rust gevonden en staat het al een tijdje zo als het staat en alles is een stuk lichter geworden.

    Je quilt! mooi zo`n kranspatroon!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...