Translate this blog to your own language...

13 augustus, 2014

De huiskamer nu zwart en wit met een tikje kleur...

Na de vitrinekast was het de beurt aan alle andere spulletjes 
in de huiskamer om te veranderen naar zwart met wit
en een tikje kleur...
De tafel en wand hebben weer een quilt gekregen...
Zien jullie ook wat nog anders moet worden...
Ja mis nog 3 kussentjes voor de stoelen...
nu maar hopen dat ik nog wat bijpassend kan kopen.
Maar voorlopig is het voor mij zo oké!
Nou ja ook nog maar het aquarium opgeknapt...
Alles is schoon en fris, heerlijk!

fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je je mooie quilt weer opgehangen hebt, want zij is zo mooi!
    Je hebt het mooi veranderd. De eetkamerstoelen zijn bijzonder.
    Leuk he, dat rommelen en veranderen, ik ben ook een beetje bezig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig geweest en alles is weer in stijl en prachtig gecombineerd!
    Vroeger deed ik dit ook vaak, maar de laatste twee jaren vind ik het wel oké...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer prachtig uit, en wat een mooie krans heb je aan de muur hangen. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo bezige bij chique verandering hoor. Oh I love zwart wit met een gekleurde touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo bij elkaar. Wat een mooie quilt is dat. Zonde om hem niet op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er mooi uit. Wat ben je daar ook handig in om het met een aantal veranderingen zo een andere sfeer te geven. Ik heb nog even terug gekeken naar het andere interieur, dat vind ik trouwens ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je goed en sfeervol gedaan. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo Marijke! Helemaal anders en ook weer mooi!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...