Translate this blog to your own language...

25 maart, 2014

Kritisch naar het aquarium kijken....

De inrichting van het aquarium een beetje verandert...
Het viel namelijk op dat de Cicliden
 alleen in de onderste helft
van het aquarium zwommen.....
Als je dan kritisch naar het aquarium keek
zag je dat er ook geen tak, plant 
of iets anders....
in de bovenste helft van het water was...
Ze konden zich daar dus ook niet verstoppen...
Daarom ben ik gaan stapelen...
De tak en stronk op elkaar i.p.v. naast elkaar...
(Als je wilt zien hoe het eerst was klik dan onder dit bericht
op de link Aquarium dan kan je naar beneden scrollen 
en daar zie je dan een erg kaal aquarium, hihi)
En een grote wens was... 
wat rood toevoegen...
Had ook al een color tl toegevoegd...
maar nee, nog niet rood genoeg...
de vissen werden toch niet de rode kleur
 die ze hadden beloofd...
Omdat Cicliden graven en planten slopen...
En ik toch rood wil toevoegen...
heb ik besloten om een plastic rode plant te nemen...
Bovendien dan ook nog een nepkoraal
die niet in dit soort aquarium hoort
maar wel de goede kleur heeft 
en ja dit geeft het aquarium pit!
En nu maar hopen... dat de vissen ook
 in de bovenste helft van het water willen gaan zwemmen...
De filter heeft een schoonmaak beurt gehad 
en het glas is gepoetst...
plant erbij en ja zo vind ik het mooi!
En om het mooi te houden en niet meer zoveel alg te krijgen
begin ik vanaf vandaag met EASYCARBO van Easy-Life 
 toe te voegen aan het water...
Ben héél erg benieuwd of het werkt...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, Marijke!
    Je kunt uren naar die visjes kijken in al hun bewegingen. Een soort meditatie.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het eerst dat ik in een blog een aquarium voorbij zie komen. Wij hebben er ook één, maar die heb ik eigenlijk nog nooit laten zien. Is meer mijn mans ding. De jouwe ziet er super uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...