Translate this blog to your own language...

07 februari, 2014

De nieuwe kussens zijn binnen en............. nog meer nieuw......

 De bestelde kussen zijn gehaald en
 hebben een plekje op de stoelen gekregen..
 Lekker zacht voor lang tafelen...
Hier kun je de structuur van de eetkamerstoel kussens
 beter bekijken...
Voor de bank heb ik ook nog
 twee gedessineerde kussens
 en een effen hoesje gekocht. 
Wanddecoratie en kussens passen nu beter bij elkaar.
Het schilderijtje is gewisseld....
eitjes in het kooitje geven een extra kleurtje...
Kaarsje aan, kopje thee, ja gezellig!

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Hai Marijke, Nou dat was het wachten waard. Wat een prachtige kleurnuances. Zo sfeervol. Zou in een chique woonblad kunnen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,
    Wat een mooie kussens heb je gevonden. Ik vind dit op dit moment zo'n mooi kleurtje.
    Ik heb er een paar flessen van gekocht om te kijken of ik dat kleurtje toe kan passen in mijn huis.Zo niet, dan gaan ze van 't zomer naar buiten.
    Geniet een mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geheel, Marijke.
    Je hebt echt gevoel voor kleur en styling!
    Lekker genieten van je nieuwe spullen...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, kleurtjes waar ik ook van hou. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marijke, ik wil je even bedanken voor je ontzettend mooie berichtje op mijn blog. De traantjes stromen dan weer even maar dat is goed. Ik ga het gedichtje uitprinten en zeker bewaren. Zo prachtig. Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk Marijke, mooie kleuren.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige, voorjaarsfrisse kleur is dit! En wat ligt Beer er lief bij...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk!! Ik vind dit zo'n mooie kleur, zo heerlijk fris en toch warm!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...