Translate this blog to your own language...

03 januari, 2014

Vlinders....

Voor op de eettafel heb ik deze vlinders 
onder een stolp gemaakt.
Wacht laat het even zonder stolp zien...
Als bodem heb ik een ovaal theeblad genomen...
daarop gedroogd mos...
dan een stuk kronkelhout waar ik met 
een dremel gaatjes in heb geboord...
Bij het tuincentrum om de hoek...
zijn de vlinders en bloemstekers gekocht...
Stekers in de lijm van een warmtepistool gedoopt en 
in de vlinder geprikt steker op gewenste hoogte afgeknipt
in de warme lijm gedoopt en in de voorgeboorde gaten gezet.
Dan de stolp erover...
en dan...
 is het af!
Een vrolijk tafelstuk waar ik lang plezier van zal hebben!

groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Marijke. Het is zeker een vrolijk geheel!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Marijke toch wat een ontzettend leuk idee en zo leuk uitgevoerd. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje, heel mooi gedaan!! Ik krijg er lentekriebels van, heerlijk:)

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat ontzettend leuk geworden Marijke. Ik ken je trouwens niet weer op je nieuwe foto, je hebt er een heel ander gezicht.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan, Marijke! Ziet er heel gezellig uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!! Wat ben je creatief zou niet op het idee komen. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief en mooi, deze vlinderdecoratie (en wat een geweldige stolp, zo'n ovale, daar is
    echt moeilijk aan te komen)!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey via via bij jou terecht gekomen !
    Wat is dit mooi en die kleuren !

    Ik maak sieraden met mijn dochter , kom je ook eens kijken ...

    www.creadiva.be

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...