Translate this blog to your own language...

01 november, 2013

Vandaag gaan de versierspullen naar zolder en word er weer geschoven...

Het word grijs met warm bruin...
Oud, natuurlijk en stuctuur...
En het is weer tijd voor waxinelichtjes!
De zwaar gehavende oude jugendstil schaal gevuld met de oude dominostenen...
Nieuw en oud en een foutje...
Zal het nog veranderen in... grey
weer een extra Y die ik niet heb...
Van deze tekst ga ik altijd spontaan zingen en
maakt me dankbaar...

You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
 When skies are grey
You'll never know dear
How much I love you
Please don't take my sunshine away!

Jammer dat er in twee oude scrabbel spelletjes
 nog geen genoeg Y 's zitten...
Dat hoort natuurlijk niet in een Nederlands spel
 als het in het een Engels spel zou zijn
 denk ik dat er veel meer Y's
 in zouden voorkomen, denken jullie ook niet?

Nu nog een paar kussentjes op de bank...
en een warme harige plaid om lekker onder te kruipen.
Het schilderij is van eigen hand jaren geleden gemaakt...
We gaan beginnen met een lekker warme beker drinken...
waxinelichtje aan....

Iedereen een heel fijn weekend,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Je weet een mooie sfeer zetten, Marijke! Het grijs en warmbruin beeldt ook wel een beetje het huidige weer uit.
    Wat een leuk idee met de scrabblestenen.
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi warm sfeertje, Marijke! En wat heb je de schaapjes prachtig vereeuwigd! Knap!
    Lieve groet en een fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer heel gezellig bij je aan het worden, en ik hou ook erg van deze tinten, grijs en bruin, zo helemaal voor deze tijd van het jaar... En dat schapenschilderij, dat
    is helemaal super!!! Je hebt er echt
    talent voor, wat knap van je!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt het weer helemaal gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel gezellig uit. Leuke spulletjes ook bij elkaar. Nu ga ik snel even bij je andere huis kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HALLO MARIJKE,
    leuk sfeertje bij je thuis, en een plaid op de bank is altijd lekker warm in de winter, en het staat ook altijd heel gezellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marijke,
    Gelukkig Nieuw jaar.
    U hebt een interesannte blog. Uw ideeen zijn zo mooi and creatief.
    Ik hou oude dingen en recycling.

    Groetjes van Servie.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...