Translate this blog to your own language...

14 september, 2013

Had spijt... dat ik 'het' had laten staan...

Had een weegschaal bij de kringloop gezien...
Maar had hem laten staan...
 't  bleef in mijn gedachten...

En toen....
Had DH een enorme verrassing!
JA! Hij had hem voor mij gekocht bij de kringloop!
O, wat een lieverd die man van mij
 en wat word ze mooi,
zie je de linker schaal? Die heb ik al gepoetst...
Gelukkig heb ik niet alle gewichten verkocht
maar zijn de mooiste bewaard...
Zit al helemaal te verzinnen wat voor leuks 
ik er allemaal op kan zetten...
fijne dag,
groetjes van Marijke

13 opmerkingen:

  1. Wat een geluk had je nu zeg ...
    ik ben gek op bessen die zou ik er op doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Wees maar zuinig op je mannetje!
    Ideetje voor de kerst: met dennegroen en cranberries......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schat van een man heb je!
    Heb je hem toch gekregen!
    Hij is prachtig!
    En past mooi bij je hanger.
    En dat poetsen maakt hem wel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je man daaraan heeft gedacht. Met oude klosjes, kantjes e.d. is misschien ook een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief van je man. Er kan vanalles op. Kleine dadeltak, plantje, straks kerstballen met wat groen etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van Ben, het ziet er weer helemaal super gezelli uit. Wat kan je dat toch goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief gebaar van je DH! En het is dan ook wel een pracht van een weegschaal. En je verzint vast wel wat
    origineels om erop te leggen, jou
    kennende, en waarschijnlijk zal dat wel per seizoen gaan wisselen...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie weegschaal heb je gekregen,
    ik zou er niet teveel opleggen, zonde van de
    mooie schalen, misschien wat klein
    sierfruit?
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er heel mooi uit en ik zou er niet veel opleggen, jammer van de koperen schaal. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schat van een DH van je!

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar! Soms heb je van die dingen die je gewoon meteen had moeten kopen... Maar gelukkig was ie nog niet door iemand anders meegenomen!
    Ik zou er een seizoensschaal van maken, kun je lekker wat variëren..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je man die verrassing voor je had. Het is een prachtige weegschaal, die zou anders ook snel weggeweest zijn. Om bij de herfst te blijven, misschien leuk met beukennootjes, kastanjes en eikels?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...