Translate this blog to your own language...

02 augustus, 2013

Zinderende hitte, de tuin en een kastje....

Zomer in Nederland!
De zon valt op de spiegel en reflexteerd op de louvre deur
daar valt het licht uiteen in de kleuren van de regenboog!
Wat een geweldig kleurenpalet!
Dit geeft mij het zomerse gevoel net zoals de kleur in de tuin
Ook de Oleander staat volop in bloei... 
En Ooo wat is ze mooi...
Het vingerhoedskruid met...
de GOUDEN stippen!
Maar wat staat daar nou....
Ze heeft net een poetsbeurt gekregen in de tuin...
Kom maar gauw mee naar binnen...
Voor dit schattige kastje vind ik wel een plekje...
Gevonden bij de kringloop toen ik haar zag...
dacht ik... die is voor mij, stevig in mijn armen
en op de fiets mee naar huis!

Fijne zomer!
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. De zonweerkaatsing op de luiken is prachtig!
    Wat ik erin zou zetten, in het kastje?
    Kleine waardevolle dingetjes die ik wil bewaren en koesteren en die je niet overal laat rondslingeren.
    Wat doe jij erin?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, de kleuren van de regenboog, en ook de kleuren van de bloemen in je tuin zijn beeldschoon. En wat een leuk kastje heb je weer gescoord. Ben benieuw wat erin gaat komen: quiltgarenklosjes, kantjes en bandjes of misschien wel keukenspulletjes of lieve bewaardingen 9of....
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren, zo zonnig waar je echt vrolijk van wordt. Het is een supermooi kastje!
    Fijn weekend, groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleurtjes maakten me nieuwsgierig, heel bijzonder en erg mooi vastgelegd.
    Je bloemen zijn prachtig, dat witte vingerhoedskruid zou ook wel in mijn tuin passen.
    Is het een medicijnkastje, dan zou ik het in de badkamer ophangen, of op toilet met zeepjes. Misschien heb jij er wel heel andere plannen mee;)
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig♥ foto's♥ en die vingerhoedskruid♥ heel apart wil ik ook wel eens in mijn tuin♥ soms vergeet je die mooie bloem♥ wel eens ..;))
    Lieve♥ zomer☼ groetjes♫ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die lichtdoorval! Ohhhh de oleander! Ruikt lekker?? Hier zijn de vingerhoedjes al uitgebloeid, maar zeer druk bezocht geweest door hommels! Oef, ik zou het moeilijk hebben met zo'n kastje .... deur dicht, die je het spiegeltje op de voorkant zo leuk (is toch een spiegel?) en dus de inhoud niet en wanneer je het deurtje openzet ...... of er moeten wel zulke hartverwarmende lieve spulltjes in komen te staan, dan neem ik de deur voor lief!! Succes met bedenken!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Marijke,

    Meisje wat een prachtige post heb je weer gemaakt!
    Wat een heerlijk bloemen, dat vingerhoedskruid is toch zo sprookjesachtig mooi!
    En dat kastje is super..

    Lieve groet,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...