Translate this blog to your own language...

31 augustus, 2013

Het eerste herfst gevoel begint met...

 
Het herfst gevoel begint met...
Pompoenen!
Ik ben een echt Herfstmens...
ik hou van... 
bos en heidevelden...
 blad verkleuringen...
het knisperen van de gevallen blaadjes onder mijn voeten...
het mossig ruiken van het bos...
het burlen van de herten...
paddenstoelen...
bessen en bramen...
In een gekregen kistje...
heb ik de pompoenen verzameld...
De bessen takken gaan mee naar binnen...
en de pompoenen mogen hier de tuin opvrolijken!

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Ja, jouw herfstgevoel vind ik nog wel een beetje leuk..., maar al die grauwe dagen en het binnen zitten vind ik niet zo leuk hoor!
    Ik ben een echt lente-mens, maar ja.. we hebben gelukkig 4 seizoenen op aarde en dat is maar goed ook!
    Wat ziet je tuin er toch leuk uit, Marijke..., zo gezellig!

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om de herfst in de lucht te voelen en nog steeds overdag van het heerlijk zonnetje te mogen genieten; Hier liggen de pompoenen ook al op de tuintafel :)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als je in de herfst wandelingen maakt, wat ruikt dat goed! Mooi tafereeltje!

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je begint al! Ik hou ook heel veel van de herfst, maar ik wacht toch maar even tot het mooie zomerse weer weg is.
    Maar het staat altijd wel heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Marijke,

    Wat sfeervol weer, jij bent ook een echt "seizoenen-mens",
    net als ik. Ben van plan vlg week een begin te maken met een herfstsfeertje op het erf van De Quilthoeve.
    Zie je snel, lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...