Translate this blog to your own language...

21 juli, 2013

Echte oude Franse kopjes en een spoelkommetje!

Heb een aanvulling kunnen kopen op Marktplaats...
Een lief  brocant spoelkommetje...
doorleefd met een haarscheurtje en een muizentandje...
Hier kan je zien hoe klein ze is tegenover de andere kommen.
Ook heb ik er hele kleine Franse kopjes bij gekocht...
Iedere keer dat ik in de kamer kom, denk ik...
O wat ben ik er blij mee.
Ik blijf speuren naar het liefst de
 blauw/grijs met bordeaux roze/rode spoelkommen...
Ik vind ze zo leuk!

Op de plank staat ook 't Franse borduurwerkje...

Fijne Zomerdag!
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Marijke!
    Ik vind het ook een hele mooie kleurencombinatie. En wat leuk dat je dan weer wat kunt toevoegen aan je verzameling.
    Heb je borduurwerk ook even gezien, past er echt bij!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, Marijke, wat mooi!! zei zij; een heel klein beetje jaloers........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nieuwe kommetjes. Heel verleidelijk om ook aan zo'n verzameling te beginnen want het is zo mooi. Ik zag in mijn kast dat ik de borden ook heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net een kijkje op je blog genomen. Wat een mooie spullen heb je verzameld. Ook je tuin is een plaatje. Ik ben gelijk maar volger bij je geworden.
    Groeten van Corrie.
    alsikthuisben.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...