Translate this blog to your own language...

10 april, 2013

Heb de lente in mijn hoofd....

Sinds de deur van de tuin is open gegaan...
Waait er een frisse wind door het huis...
Ik krijg  heb lente kriebels...
Ben een quilt als tafelkleed aan het maken in Franse sferen...
De top van de quilt deed mij in het rond kijken in de huiskamer...
De donkere primitieve stijl die zo heerlijk stemmig is in de winter...
ging ineens benauwen....

En ineens.... 1, 2 en al gauw armen vol....

De donkere spullen verhuizen naar de zolder...
En van zolder zijn er spulletjes mee naar beneden genomen...
Hihi, zo blijf je lekker bezig....

Fijne lentedag!
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat ik hier maar even blijf, gezellig in je Franse huiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie quilt. De kleuren vind ik ook prachtig!
    Geniet maar lekker van je lentehuis.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh heerlijk, ik herken het!! wat een prachtig quilt!

    fijne avond, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilt ben je aan het maken, maar wat een werk.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je weer aan het patchen bent met je nieuwe lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En het mooie weer komt eraan... Wat
    goed, dat je mooie, nieuwe tafelkleed
    dan (bijna) klaar is!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...