Translate this blog to your own language...

28 maart, 2013

Het klossenkastje verandert...

Had zin om het kastje een andere look te geven...
Eerst stonden alle oude naaiattributen
in de vitrinekast...
 Maar nu ik een mooie stolp heb...
komen er van allerlei ideeën in mijn hoofd
wat ik er allemaal onder zou kunnen leggen...
Zal de stolp even oplichten dan kunnen jullie het beter zien...
Wat er nu onder ligt zijn m'n verzamelde klossen en klosjes...
Twee hele oude schaartjes, één met de afbeelding van 
Koningin Wilhelmina en haar man...
en de andere in jugendstil stijl...
Twee mooie oude vingerhoedjes,
een houten vingerhoedstopei.. 
een miniatuurstrijkbout en een
naaidoos als spaarpot!

En op de tweede plank...
Daar ligt.... 
onder de kleine stolp....
een kleine verzameling zilver...
Alvast fijne goede vrijdag en Pasen!
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie grote stolp, daar past heel wat onder.
    Mooie familie erfstukken heb je daar.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fraaie familie-juweeltjes
    heb je onder de stolp liggen! Vooral
    de zilveren exemplaren en het stop-ei
    vind ik prachtig. Helaas viel er hier
    in de familie niet zo veel moois te
    erven, maar wat ik wel heb (en koester) is een armbandje van Wilhel-
    mina-dubbeltjes.
    Fijne Paasdagen en groetjes van
    Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn mooie spulletjes, zeker ook die erfstukken! Die emotionele waarde is veel waard!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Je blog ziet er gezellig uit. De klosjes verzameling onder je stolp vind ik ook erg mooi.
    Ik ga jou ook volgen hoor!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Marijke, welkom Thuis bij Tjits en dank je voor je leuke reacties op mijn blog! Ik kom ook even bij jou kijken en ga je volgen hoor.
    Wat een mooie oude spulletjes heb je verzameld.

    Ik wens je nog fijne paasdagen verder!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige dierbare herinneringen heb je.
    Die verdienen een mooi plekje.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...